20110202

INI BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK !



SELAMAT PETANG SEMUA !
mak jah , kak kiah , mak bedah , kak gayah . Mari mari , sila ambil tempat duduk ye . topik kita hari ini ialah KAWAN SEJATI SEHIDUP SEMATI : P . tapi sebelum itu , saya selaku pengacara rancangan ini ingin memohon maaf atas ketiadaan siaran pada hari yang sepatutnya sebelum ini dalam erti kata lain tidak mengupdate blog dan membiarkan ia menjadi pekasam yang tersangat-sangatlah masam . 
maaf ! maaf ! maaf ! * trillion of apologies 
HUH ? korang kesah apa kalau aku tak update blog kaaaaaaan ? yelah yelah , aku sedar . siapalah aku ni sebenarnya kalau nak dibandingkan dengan kau , kau dan kau yang nun dihujung sana :'( . 
bhahaha , tutup cerita itu , ayuh ! berbalik kepada pangkal jalan . 


hem , yang sebenarnya entri ini khas untuk seorang sahabat merangkap kekasih gelapku yang bakal berpindah ke MRSM TUN GHAFFAR BABA . sekarang setiap entri mesti nak letak name dia , tak banyak , sikit pun jadi lah kan ? bukan apa , si dia ni dah nak berpindah ke mrsm , so sementara masih terasa bahang kepanasan perpindahan tu , tak salah lah la kalau aku nak buat entri yang berkait rapat dengan si dia nih :P takpe elyaaaas , MARKET sikit name kau nanti : P ehh ehh , nanti dulu . ni aku mahu berpesan . *dah tadah telinga dah ? 
titipan aku untuk seorang insan yang bergelar S.A.H.A.B.A.T (elya) ; tatkala kau dah terkenal nanti , jangan lupa mention name aku bila diinterview tentang kejayaan yang dah kau kecapi sekarang ni hokay ? ni semua hasil titik peluh aku yang mendidik kau nih , INGAT TUH :P


almost 3 years ago ,
at that day . 
the first time i saw you , i knew you would affect my life , though your role I did'n know . I asked myself , "why is she alone ? Why does she sit so quiet , all alone ? Is she sad ? Is she glad to be alone ? Is she lonely ?" there is so much i wanna know . I  asked myself , "why her?" when so many people pass through my life each day , why HER ?" what attracts me to you ? What makes me want to know more ? I want to know . Even if my questions are never answered , there is one thing i want you to know . you have changed my life a lot , thanks awaaaak ! : >


                                             
    iloveyousomuchelya♥ 

p/s : bukan obses terhadap dia , tp rindu sebenarnya :'( . buat fatihahbasir , nanti aku buat entri pasal kau pulak ehh , dah puas kau ganyang nama aku , siaaaaap kau : P