20110205

ohmaiiilovelydoveypussycat

OKAY , mulakan pembacaan : P . aku agak pelik bin ajaib lah kan karena dengan setiba-tibanya aku bagaikan didesak-desak  untuk mengupdate blog seperti kucing yang tak tahan nak beranak . pulak dah manusia disamakan dengan kucing? -,- hee .
bercakap pasal kucing , terniat di hati aku nak membikin entri yang berkaitan dengan kucing . so , entri kita pada hari ini ialah  kucing=cat . 

kucing merupakan sejenis haiwan .

mesti semua akan berkata-kata;
jadahnya azreen ni , -,- . semua
orang tahu yang kucing tu adalah sejenis 
haiwan . 

azreen dengan senang hatinya
akan membalas balik ;
jadah kau juga sebab pergi baca : P
memang dah terpampang jelas
tajuk entri aku berkaitan dengan kucing .
so segala jenis mak nenek yang 
sewaktu dengannya , akan 
aku senaraikan di sini .

*cukuplah carutan saya pada hari ini ,
harap maaf :p

awww chak (!) ♥ 
ala tomey nyew w w ( ayat budak-budak rempit )
bhahaha : P

based on my experience membela kucing , there are a lot of they do's and dont's ;

DO'S THING

kucing saya suka ;
1. makan whiskas berbanding frieskies
2. makan durian jugak :P
3. tengok tv , whoaah : O
4. tidur tempat yang best-best ;
atas katil saya terutamanya
5. tidur dengan aksi yang mengghairahkan
dan tersangat-sangatlah comel : DD
6. kacau saya buat homework -,-
7. buang air kecil/besar di dalam toilet
8. buat bising dan gigit kaki 
sometime kalau dia lapar : )
9. bermanja-manjaan dengan tuan die

DONT'S THING

kucing saya tidak suka;
1. makan nasi *memilih --'
2. dengar alat-alat muzik
3. mandi
4. ekornya dipegang
5. diganggu time tidur
6. bau minyak gamat ,
7. naik kereta *dia lebih suka jalan
kaki barangkali :P
8. ditinggalkan berseorangan 

the conclusion is , kucing aku memang UNIK HABISSSS :P
tapi , tu semua kisah lalu . now , kucing aku dah tiada ,
diambil orang -,- SOB SOB 

beginilah aksi mengghairahkan yang kucing
aku selalu lakukan :P
comel bukan ?

OKAY , sampai sini celikkan matamu .
kalau boleh , sampai tersembul dan terjojol biji mata tuh :P


awww aww , sumpah comel (!)   ♥
layarkan gambar ini di lensa mata anda :')

beautiful eyes *WINK 

comel sangat sangat ,
okay ibu ibu , lepas ni ayuh beramai-ramai membela kucing ye :P

p/s : Kucing merupakan haiwan kesukaan RASULULLAH . bagi sesiapa yang takut akan kucing ,
memang rugi yang AMATTTT . hee