20110306

birthday surpriseeeeeee !

woah , memandangkan ini merupakan entri yang pertama untuk bulan march , maka dengan suka hatinya aku nak mengucapkan welcome to march month  . rasanye belum terlambat lagi walaupun 6 hari sudah berlalu : P ngee~

i loikeeeeeeeee 
apa yang membuatkan aku berasa suka suki sangat adalah kerana . . .
bulan ini merupakan bulan tigabersamaanmarch , bermakna bulan ini merupakan
bulan kelahiran aku . woots woots :')

sebenarnya , tiada idea nak cakap banyak2 . otak dah tepu . lols . 
so , aku straight to the street lah eh .
aku sebenarnya , dapat tiket free untuk tengok movie !
untung jadi nuffnangers bukan ?
yay ! yay ! yay !
*cheers for me : >

jutaan terima kasih buat TGV && NUFFNANG :')


p/s : i was born on 31st march 1995 .
lambat lagi birthday padahal , tapi dah dapat hadiah .
COOL !