20110415

ASDFGHJKL

       since yesterday and today had a raptai for majlis anugerah cemerlang , so i don't come to school . Dah merasa naik turun pentas semalam . asyik dok practise yang tu jeh , sumpah bosan oh -.- . plus , i got headache . so , aku tak pergilah ke sekolah hari ni . hihihi . tu yang suka tu , tapinya kalau dah duduk kat rumah sorang-sorang ni , mesti terasa lapar eden pun tak tahu la apo sobabnyo . teringin nak makan ice cream , bukak freezer dah kosong jeh menyirap betol =.= tinggal sayur , buah , daging mentah plus ikan semua tuh . haih . takpe , tengok lah . besok aku pergi kedai ice cream , aku melantak puas-puas . baru nikmat heh heh heh :DD



anyone , please by me one :'(

woaaahh~ creamy strawberryh pie . deliciousmarvellous
nak yang ni jugak , my dear~ could you please bring me this at home :DD

hai MR PRINGLES , kenapa lah dalam badan kau tu 
sikit sangat potato chip nya . penat aku beli kau mahal-mahal tahu tak ?
    
    HAHAHA , ni lah jadinya kalau dah terlalu lapar . makanan memang ada kat rumah . masalahnya , aku yang demand sangat  . LOL . susahlah hidup kalau macam ni kan ? hee PADAN MUKA