20110425

wake up my brain ! -,-


     everyday when i go to school , i'm always feel lazy , sleepy and don't want to study . kenapa huh ? anybody knows about that ? JANGAN CAKAP KAT AKU SEBAB TERLEBIH BANYAK MAKAN VITAMIN M . ayat tu dah selalu diguna pakai cikgu . tapi cikgu apa , aku tarak ingat . kalau nak guna , guna ayat lain okay ? tak okay , diam ! HAHAHA . 
    Sumpah oh , dah naik ke f4 ni , makin aku belajar , makin BODOH aku rasa . srsly , waaaaa . macam nak menangis je rasanya :'( . cikgu ajar kat depan , aku buat benda lain kat belakang . selalunya tidur dan makan . aku memang minat sains && mathematics . Subject tu memang aku score gila-gila dulu since standard 6 until f3 . Tak A+ , A . Tak A , A- . Bila naik je tingkatan 4 , semua tu bertukar 360 darjah . Sangat-sangat berbeza dengan aku yang dulu . 
    Tengok la time add math kat sekolah tadi , orang lain laju je buat logarithm punye soalan yang cikgu bagi . Aku baru terhegeh-hegeh nak mintak kawan ajar dan fahamkan aku . WHATTHEAYAM ?  
still same in bio class , time cikgu suruh aku explain pasal intracellular & extracellular enzymes , aku tak dapat nak explain sejelasnya macam yang iskandar buat . Aku just mampu terangkan dengan tergagap-gagap like this ; 

AZREEN : err , intracelullar tu enzim yang disentesis then dia guna untuk dalam sel tu sendiri .
CIKGU TUTI : contohnya ?
AZREEN : macam yang dalam buku teks lah .
CIKGU TUTI && RAKAN-RAKAN : HAHAHAHAHA (ketawa berjemaah)

     and that time being , i was like , sumpah oh . BABI gila korang . tapi chill lah , mereka ketawa bukan sebab aku bodoh , tapi sebab jawapan aku yang agak melucukan . hahaha then terangkan pulak pasal extracellular , bla bla bla . pastu , mula la si iskandar*the cleverest boy in my class sibuk nak tanya . setiap kali aku present , mesti ada je yang nak soal . kat orang lain , taknak pulak . tahu la aku saingan dia kan ? :DD tah pebende la dia tanya , so dengan senang hatinya aku jawab , TAH ,TAK TAHU . *ambik kau , padan muka :p . once again , semua gelak =.= sokay nvm
     yeah , tu la yang berlaku hari ini dan sedikit sebanyak buat aku sedar yang aku perlu BERUBAH untuk kebaikan diri sendiri . come on azreen :) tinggal lagi berapa minggu je nak mid year exam .